Adam Sandler újra csúcsra ért a Netflixnek köszönhetően

A 2000-es évek elején Adam Sandler nevével a legborzalmasabb filmeket is el lehetett adni, hisz az emberek ígyis úgyis beültek rá a mozikba. Ez azonban az évtized végére megváltozott, majd évekkel később pedig már a kutya se fizetett pénzt azért, hogy megnézhesse Adam Sandler egy újabb, szekunder szégyent okozó “szórakoztatását”.

Mostanra azonban olyan szinten nagyot megy a Netflixen, hogy konkrétan a legnézetebb filmekkel jelentkezett mindenki otthonában. Adam Sandler azt is elmondta ezzel kapcsolatban, hogy még amikor a Sony terjesztette a mozifilmjeit, már akkor lehetett látni, hol hajlanak a filmjeire és hol kap kevésbé figyelmet, és éppen a Netflix lényegében látja újabb fénykorát, hisz így az egész világon, bárhol, bárki és bármikor megnézheti a filmjeit.

2015-ben a The Ridiculous 6 című filmjét 30 nap alatt többen nézték meg, mint bármit is valaha a Netflixen, aztán idén az Orient Expressz-t alapul véve befutott a Gyagyás gyilkosság, amiben Jennifer Anistonnal közösen játszottak, ami akkora sikernek bizonyult, hogy még a tavalyi Bird Box sikerét is sikerült lemosnia, 3 nap alatt 30,87 millióan nézték meg. Illetve a kritikusoknál szívébe is belopta a szívét, ugyanis a The Do-Over és a The Meyerowitz Stories-el elkezdték komolyan venni a komikust.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük