Bizony, bizony, forrrr a levegő…a csata nem sokára megkezdődik. A Netflixnek ezennel meg kell küzdenie címéért a feltörekvő konkurencia ellen! Már korábban is kifejtettük, milyen veszélyek várnak ősszel a streaming piacra. A Netflix tehát kénytelen váltani a nagyjából egy évtizedes stratégiáján, miszerint egyszerre fednek fel egy évadot a közönség előtt – olvasható a Fatherly oldalán.
Úgy vannak vele, minél kevesebbszer eszik csokit a gyerek, annál jobban fogja értékelni. S mivel a kevesebb néha tényleg több, hetente csak egy-két epizódot fognak közölni a sorozatokból. És azt kell mondjam, nem is hülyeség! Ezzel aztán hosszabb időre is magukhoz csatolják a közönséget, mert egy sorozat megnézése egyrész lt tovább fog tartani, másrészt ki kell hozzá alakítani egy szokást, így nem mondják le az előfizetésüket a nézők. Persze nem mindenkinek lesz ínyére a dolog, de ha optimistán állunk a helyzethez, nem kell majd attól tartanunk, hogy évek járnak el a fejünk felett, miközben minket álmatlan éjszakákon át szippant magába a Netflix. Nehogy megfájduljon a hasunk a sok csokitól!
A Netflixnek csak az a baja, hogy a gyerekek már nem csak csokit esznek. Most már a vattacukor meg a vaníliakarika a menő. Értem ez alatt a legnagyobb vetélytársat, a Disney+-t, de az Apple TV+ meg az Amazon Prime is megkezdte a felzárkózást, csak hogy egy párat említsek. A Netflix októberben kezd bele a játékba kezdve a Sütimesterrel és a Rhythm and Show-val. A többiek pedig csak novemberben kezdik osztogatni a vattacukrot.
Vajon képes e a Netflix megtartani a koronát? Felosztódik e a mezőny? Meglássuk mi sül ki belőle!